11 Mayıs 2009 Pazartesi

Sebepsiz Askin sozleri

Oğuzhan Koç Sebepsiz Aşk Sarkısının Sözleri

Geçiyor Günler Çabuk

Geçiyor Yine Aklım Sende

Çırpınsam da Çok Geç Artık

Ayrılık Varmış Serde

Kurumuş Gözlerimden Akıyor Yine Gözyaşlarım

Sen Gibi Mavi Değil Ama Bende Bazen Ağlarım

Birgün Açsam da Görsen

Kalbim Senin Sevgilim

Belki Birgün Sende Sevsen

Dünyalar Benim Göreceksin

Birgün Olsun Bulabilsem

Gerçek Aşkı,Sevgiyi

Buldum da Ne Oldu Sanki

Ayrılık Vakti

Aşk Ağına Zamansız Düşüyorum

Ahhhhh...

Bir Başıma Çaresiz Eriyorum

Bile Bile Birgün Açsan da Görsen

Kalbim Senin Sevgilim

Belki Birgün Sende Sevsen

Dünyalar Benim Göreceksin

Birgün Olsun Bulabilsem

Gerçek Aşkı,Sevgiyi

Buldum da Ne Oldu Sanki

Ayrılık Vakti

(2x)

Aşk Ağına Zamansız Düşüyorum...


Oguzhan Koç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder