11 Mayıs 2009 Pazartesi

Gul ki Sarkisinin Sozleri

Oğuzhan Koç Gül Ki Sevgilim Sarkısının Sözleri

Bu Sabah Yerini Kimler Almiş

Diye Düşündüm Kalktiğimda

Hiçbiri Seni

Hiçbiri Beni

Hiçbiri Bizi Anlamamiş

Bu Sabah Telefonu Hiç Açmadim

çaldi Durdu Aldirmadim

Hiçbişey Seni,seni DüşünmemiEngellemez Ben Anladim

Bu Sabah

Gülki Sevgilim

Gülki Gözlerin

Solmasin Sakin Aşk çiçeğim

Gel Biraz Bana

Gel Biraz Daha

Arşa çiksin Namelerim

Bu Sabah Adini Boş KağitlaraYazdim Astim Duvarlara

Ben Birtek Seni Eski Günleri Istedim Canim Anlasana

Bu Sabah Yatağin Boş Kismini

Resimlerinle Süsledim

Gördün Halimi

Anla Derdimi

Ne Olur Dön çok özledim

Bu Sabah..

Gülki Sevgilim

Gülki Gözlerin

Solmasin Sakin Aşk çiçeğim

Gel Biraz Bana

Gel Biraz Daha

Arşa çiksin

Namelerim

Hadi Gel...

Oguzhan Koc

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder