11 Mayıs 2009 Pazartesi

Oguzhan koc ile ilgili yazilar

Cengiz Semercioglunun Oguzhan koc ile ilgili köse yazısı Yazısı

Yeni bir Harun Kolçak...

Giden Günlerim Oldu, Gülben Ergen'in yeni albümünde tartışmasız patlayacak ilk şarkı olacak.

“Beni alsalar ipe koysalar, dayanamaz yine kadere salsalar” diyen şarkının sahibi BKM Mutfak oyuncusu olan Oğuzhan Koç.

Albümde Gülben Ergen, bu şarkıyı Oğuzhan'la birlikte söylüyor zaten, güzel bir düet olmuş.

Ben bu şarkıyı ilk olarak Gülben Ergen'in geçtiğimiz hafta BKM'de verdiği akustik konserde dinledim, herkes birbirine dönüp “Gülben şarkıyı bulmuş” dedi.

İşin ilginci daha sıfır olan bu şarkıyı Gülben ve Oğuzhan'la birlikte bütün salon söyledi.

Yani daha şimdiden dillerde şarkı.

Oğuzhan'ı dinlerken bu sesi bir yerden tanıyorum diye düşünüyorum.

Bulmam zor olmadı; Harun Kolçak...

Harun Kolçak'ın ilk yıllarındaki sesine acayip derecede benziyor Oğuzhan Koçak'ın sesi ve tarzı...

Bir-kaç yıla kalmaz kendi albümünü de çıkarır Oğuzhan, böylece müzik dünyasında Gülben'in el verdiği ilk sanatçı olur.

O gece yeni albümü Uzun Yol Şarkıları'ndan şarkılar ve eski parçalarını seslendirdi Gülben

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder