11 Mayıs 2009 Pazartesi

Giden Gunlerim Oldunun sözleri

Giden günlerim oldu sarkısının sözleri
Giden günlerim oldu
Seni anmadım yola bakmadım hala
Dile gelmeden düşlerim yalnızlığa
Susman da yeterdi son vermem için hayatıma
Tüm güllerim soldu
Sana atmadım taraf olmadım asla
Dile gelmeden düşlerim yalnızlığa
Gülmende yeterdi geri gelmem için hayata
Beni alsalar ipe koysalar
Dayanamaz yine kadere salsalar
Gönlüm arıyor titriyorum bak
Sıra gelmeden gidemem ki ben
(2x)
Tutmaz ellerim seni görmeden
Zaman geçiyor bekliyorum bak
Giden günlerim oldu
Seni anmadım yola bakmadım hala
Dile gelmeden düşlerim yalnızlığa
Susmanda yeterdi son vermem için hayatıma
Tüm güllerim soldu
Sana atmadım taraf olmadım asla
Dile gelmeden düşlerim yalnızlığa
Gülmende yeterdi geri gelmem için hayata
Beni alsalar ipe koysalar
Dayanamaz yine kadere salsalar
Gönlüm arıyor titriyorum bak
--> Nakarat
Sıra gelmeden gidemem ki ben
(2x) Tutmaz ellerim seni görmeden
Zaman geçiyor bekliyorum bak
Beni alsalaaar ipe koysalaaaar
Hala titriyorum baaaak
Sıra gelmedeeeeen gidemem ki beeeen
Hala bekliyorum baaak
Oguzhan Koc

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder